Panowie, troche histeryczna reakcja jak dla mnie. Nie bylo budzików i Miras zapieprzal pewnie niejednokrotnie z butem w podlodze i sie nic nie dzialo..... a teraz troche panika :roll:
Niech ktos pomierzy seryjnego AGR'ka gdyż jestem pewien ze wyniki beda bardzo zblizone....
Problemem IMO nie jest sama temperatura , tylko fakt ze material moze nie wytrzymac na dlubnietym aucie w czasie gdy osiagniemy taka wysoka temp i jeszcze porzadnie wdusimy (seria w tym momencie powinna nadal wytrzymac buta w podlodze, natomiast przy virusie mamy juz duzo wieksze obciazenia) i tutaj moim zdaniem nalezy sie zastanowic i miec glowe na karku. Bo to ze osiagniemy wysoka temperature to samo w sobie szkodliwe jeszcze nie jest. Jak jzu wczesniej wspomniano : sa zabezpieczenia termiczne od tego. A Ty Miras masz po to wskaznik aby po osiagnieciu 130 stopni nie dawac swojej klaczy jeszcze dodatkowo w palnik na extremum bo Ci jakis kolo na A4 fika :P
ps
bede wdzieczny jesli zrobisz pomiar w jakas garówe na dworze przy jakiej stalem predkosci utrzymuje sie np 110 stopni
Niech ktos pomierzy seryjnego AGR'ka gdyż jestem pewien ze wyniki beda bardzo zblizone....
Problemem IMO nie jest sama temperatura , tylko fakt ze material moze nie wytrzymac na dlubnietym aucie w czasie gdy osiagniemy taka wysoka temp i jeszcze porzadnie wdusimy (seria w tym momencie powinna nadal wytrzymac buta w podlodze, natomiast przy virusie mamy juz duzo wieksze obciazenia) i tutaj moim zdaniem nalezy sie zastanowic i miec glowe na karku. Bo to ze osiagniemy wysoka temperature to samo w sobie szkodliwe jeszcze nie jest. Jak jzu wczesniej wspomniano : sa zabezpieczenia termiczne od tego. A Ty Miras masz po to wskaznik aby po osiagnieciu 130 stopni nie dawac swojej klaczy jeszcze dodatkowo w palnik na extremum bo Ci jakis kolo na A4 fika :P
ps
bede wdzieczny jesli zrobisz pomiar w jakas garówe na dworze przy jakiej stalem predkosci utrzymuje sie np 110 stopni
Komentarz